Popular Posts

Wednesday, April 6, 2011

dinner JKM'2011

hye u'olzz.. kali nie aku nk ctew psl dinner yang aku attend aritu kat heritage hotel,ipoh. xde la best sgt. tapi dptla aku lpak2 ngn classmate aku yg dtg. kejap jew pon ceremony tue. aku dapat lucky draw.. jgn jeles.. hehe..
penat jgk la nk pk baju ape yg nk pki. sbb tema pon xtaw kan. atlast aku pakai la kemeja ngn tudung rambu ramba. adoi.. nek pening aku nk lilit tudung tue, huhu.. nie la hasilnye.
pastu makanan yg disediakan plk.. ala2 italianese.. huhu.. mkn je la kan. da tu yang ade.. nk memilih mmg xdapat la kan.. hehe.. so aku pn pegyla pilih makanan. mmg happening la klu da lpak semeja ngn dak cls aku nie.. kje nk bahan org jew. ade yg nyanyi suare dangdut la.. adoi.. hiburan2. hehe.. tp kan xlps la kiteorg nk pose2 nie. hehe.. wajib katenye. haha. lagi2 aku nie.. 
sambil menikmati makanan yg dihidangkan. borak2 la ngn dorg kan.. ctew psl hidangan yg disediakan. nie la serba sedikit tuk tatapan korg..

nie baru dessert.. hehe. blom lagi yg heavy. tp dr amek gmbr baek mkn. nnty abis rugi oo.. huhu... 
hehe. nie la lecturer yang amat digeruni ole classmate aku.. takot oo.... hehe... die pnye la straight marking paper. en, tlg la kami nie. haish.! hehe.. papepon die mmg best..!! superb la.!
nie nk update pic lagi. sbb kje kami mmg pose jew hehe..
nie bff aku kat class.. hehe.. die ngn aku jew gegurl yg pegi.. yg len xnk.. hehe...
bersama bad. hehe. nk pose sorg die nk jgk pose ngn aku. layann.!! hehe... pelawak die nie. suke dgn ke slamber an die hehe..
AND.. dis is my chenta.. hehe... klu pose msty muke cmtu jew.. hehe..
so papepon enjoy la dinner nie.. :)

No comments:

Post a Comment